Søg i denne blog

Indlæser...

søndag den 10. juni 2012

We <3 it

Jeg er hermed den største nobrain haja! Jeg kommer ganske ittet tænkende hjem fra arbejde og får taget nogle billeder med nogle nye ting fra Fashion Flea, og tager kameraet med hjem for at tage nogle flere billeder af mit køb. Jeg tænkte at jeg bare ville lægge billeder ind når jeg kom hjem - for at komme i tanke om at jeg har min computer inde hos min søster, så self. kan jeg ikke lægge dem ind :-)
Tim dage somdisse er det jo godt med super inspirerende sites fra nettet som we <3 it... Jeg har her lavet en lille collage med sommer-shorts-hverdags outfit inspiration. Jeg elsker denne casual stil.
Synes i godt jeg kan lave denne slags indlæg engang imellem, med inspirerende tøj osv.?


Originally i wanted to show some of the things i bought this weekend, but of course i forgot that my computer isn't at home...
Instead i decided to mke this input with inspirering outfits from we <3 it. This is shorts-summer-everyday outfits, and i love this casual style.
Do you think i can make inputs with inspirering outfits once in a while?


Source: weheartit

Ingen kommentarer: