Søg i denne blog

Indlæser...

fredag den 22. juni 2012

Blogtip 4#






pictures borrowed from fashion aesthetics

Hej allesammen!
Jeg synes det er på tide med et nyt blogtip herinde - og denne gang er det endnu en af mine yndlingsblogs (surprise....) - altså som i overdrevet yndlingsyndlingsblogs. Michelle er bare så sindssygt cool, og jeg er vild med hendes stil. Jeg tror virkelig hun er ved at blive mit ultimative forbillede haha! I skal virkelig tjekke hende ud; hun bander fandens meget - men det er virkelig charmerende! Thumbs up for dig Michelle hvis du ser det her indlæg - det' god bloggerstil (-: 
tjek hendes ubernicee blog lige her 

Another of my favourite bloggers is Michelle. She is so amazingly cool, and her style is totally gorgeous. Really, she is nicee - she swears a lot, but it's kind of charming. Really, thumbs up for her - visit her blog right here

Ingen kommentarer: